Eğitim Setleri

Eğitim Setleri

Ethical Hacking 2 Görsel Eğitim Seti İndir Türkçe Full


————————————————————-
Boyut:1.3-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz
————————————————————–

Turbobit Linki Çevirmek İçin Tıkla


İndirmek İçin Tıkla

Ethical Hacking Ve Güvenlik Eğitim Seti Türkçe İndir
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ethical Hacking Ve Güvenlik Eğitim Seti Türkçe İndir
Ethical Hacking Ve Güvenlik Eğitim Seti Türkçe tek link indir, Hacking kosunda öğrenebileceğiniz
bir settir, güvenli korunma veya merak ettikleriniz, bu sette toplanmış,
unutmadan hack yasal değildir, başkasına zarar veren zarar görür
Not: set kırılmış crack içermeke
————————————————————-
Boyut:600-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz
————————————————————–

Turbobit Linki Çevimek İçin


İndirmek İçin

İSKORPİTX HACK EĞİTİM SETİ
----------------------------------------
Tavsiye Edilen Hack Porgramı
--------------

Video
--------------



Bu Program Nedir?
--------------

Hacker Olmak İçin Çok İyi Bir Yol İzleyebileceğiniz Eğitim Setidir
--------------
Fazla Lafa Gerek Yok
************


İskorpitx Hack Eğitim Seti CD Full İndir

İskorpitx Hack Eğitim Seti, gerçek orjinal cd setidir ücretli satılan bir set meraklılarına
özeldir dünyaya ün salmış bir tük,set içinde program döküman ve videolar bulunmakta.


Bu Programın Kaynağı Full programlar alınmıştır.

————————————————————-

Boyut:230-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Turbobit
----------------
http://turbobit.net/8inimi1v1aez.html













Copyright © Sinegal Film İzle | Distributed by Blogger Templates | Designed by OddThemes